Äsken mä tässä istua jökötin ja katoin kun kaks reipasta lenkkeilijää juoksi ohi ja koira hölkötti vierellä. Yhtäkkiä mulle tuli mieleen, että mitä mä täällä teen. Sanotaan, että kaikilla on joku elämäntehtävä. Onko mun elämäntehtävä istua tässä ja rakennella pilvilinnoja paremmasta maailmasta? Monesti mä ajattelen samaa asiaa, kun mä vaikka vien likasia vaatteita pyykkiin, että onko se mun elämäntehtävä.

Kerran mä olin vähän sekasin, ja kun vessan oli ovi auki, kävelin suoraan vessanpöntölle ja tiputin sinne likaisen toppini. Sitten mä sain onkia sen sieltä.

"Sori, mä tuun taas teitä tänne häiritsemään", sanoin tänään kun menin poikien luokse rimpuilutelineille. "Sä sanot noin joka kerta", yksi pojista kommentoi. "Ai sanonko?" ihmettelin. "Mä luulin että se oli eka kerta". Siinä taas nähdään mun itsetunto.

Tän mun blogin piti olla paikka, jossa mä ilmaisen mun mielipiteitä. En tiiä, mitä mielipiteitä tässäkään nyt oli. Tää muuttu vähän nettipäiväkirjaksi. Mutta aivan sama. Mulla on nyt semmonen olo, että aivan sama. Whatever, ei oo niin vaarallista. Pitää vaan laittaa, että tää edustaa yleisblogia ja nettipäiväkirjaa. Hohhoijjaa.

Mikä mulla taas on?