Sain taas kuulla vähän mun ja Eemelin kaveruudesta... Tai siis Eemelin entinen likkakaveri (tai jotain sinne päin) kyseli, että mitä me hommaillaan. Joo, mutta whatever. Ekaks se ärsytti mua mutta kyllä mä silti ymmärrän sitä. Ainaki jonkun verran.

Huomenna serkkulaan, koko viikoksi. Aivan ihanaa.

Tänää olin parkouraamassa puistossa. Oli oikeen mukavaa, olin siellä kaks tuntii mut ite kourasin ehkä vaan tunnin. Läppää.

"Meetkö sä juoksemaan?" mun isosisko kysy. "No joo, mä juoksen ton matkan ku meen puistoon parkouraamaan." "Aaai, parkouraamaan," sisko vastas silleen silmiä pyöritellen. "No, mitäs sulla on parkourausta vastaan?" kysyin. "Ei mitään." "Sä just luulet, että parkouraus on semmosta leuhkimista," sanoin. "Niin luulenki, kun mun pikkuveli on kerran harrastanu parkouria." Joopajoo, toi isoveljen kusipää taitaa, ihan totta, olla melko leuhka.

Kello on jo viis yli kakstoista. Mä kyllä voisin alkaa nukkuu. Mulla muuttu heti rytmi kun alko kesäloma. Tänää nousin  vasta kakskyt vaille kakstoista, tavallisesti viikonloppuna herään joskus yheksältä.

Mä en oo vissiin taas kolmeen päivään venytelly, joten nyt mä alan venyttelee. Oon ihan kankee taas. Ja rytmi lysähtää samalla, hiphei.

Mun blogissa piti ilmasta mun mielipiteitä, mutta mä vaan höpöttelen täällä mitä sattuu. Mutta whatever, ei jaksa nyt välittää siitä. Pitää venytellä. Ja ylihuomenna voisin lähtä juoksemaan sen serkkuhopean kanssa. Tai ei sanota sitä serkuksi, se on mun hyvä ystävä. Siina.

Siinan kanssa juoksemaan. Vau.

Huomaa että Nooraa alkaa väsyttää. Mä palaan asiaan joskus asiaan. Kunhan jaksan.

- Noora