Minä elän kesässä.

Mä oon aina ollu vähän laihanpuoleinen penikka, varsinkin pienempänä olin ihan melkee luuta ja nahkaa. Nyt murrosiässä on tullu kyllä vähän lihaa luiden päälle. Mä tykkään tosi paljon juoksemisesta, ja juoksen melko paljon. Sitten mä niinku "bodaan" melko paljon, käsilihaksia pääasiassa. Haluan olla terve ja hyväkuntonen, siks mä venyttelen paljon ja istua jökötän selkä tiukasti suorassa. Syömisistäni mä en oikeestaan paljoa välitä. Kunhan ei oo nälkä ja kunhan saa vähän suklaata aina kuukautisten aikana - se on elämän ehto. Mä vihaan sitä kun mua sanotaan laihaksi. Mutta joskus mua pelottaa joku syömishäiriö. Ei musta tunnu että mulla ois mitään semmosta. Mutta joskus mun pitää muistutella itelleni, että miksi mä huolehin silleen itestäni. Yrittää ottaa vähän rennommin. Ja niinhän mä sitten otankin.

Täällä on tosi kuuma kesäpäivä, varmaan kuumin tähän mennessä. Hieno juttu. Ja kohta lähden mun kaverille, johon haluan tutustua. Se on aina jännittävää. Hihii.

Enjoy summer eli nauti kesä, kun en osaa sitä muutenkaan vääntää. Yrittäkää understand mun englantia.

Style to speak,

Noorapanoora - Rapanoora - Naparoona